voorpatienten

Huisregels

Onze huisregels zijn van belang voor u als patiënt zodat onze werkzaamheden in onze praktijk goed kunnen verlopen wat de kwaliteit en tandheelkundige zorg ten goede komt. Bovendien schept het een helder inzicht voor u als patiënt.

De belangrijkste huisregels hebben we hier onder elkaar vermeld. Mocht u na het lezen alsnog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Aangezien wij een zorg verlenende sector zijn, kunnen behandelingen wel eens iets langer duren dan gepland. De gereserveerde tijd die voor uw gepland staat zullen wij altijd benutten. Helaas kan het wel eens voorkomen dat u even moet wachten als er uitloop ontstaat. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen en u hierover tijdig te informeren.

Als praktijk streven we ernaar om u optimale tandheelkundige zorg te bieden. Daarvoor hebben we ook u inzet nodig.

  • Graag 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn en uw aanwezigheid te melden bij onze balie assistent;
  • Tandenpoetsen; was u niet in de gelegenheid voor het bezoek aan onze praktijk uw tanden te poetsen? Vraag dan aan de balieassistente een tandenborstel, tandpasta is ook altijd aanwezig. Zo wordt ons werk een stuk aangenamer en plezieriger!
  • Indien er wijzigingen zijn in uw medicijngebruik of in uw gezondheid dit a.u.b. doorgeven aan de tandarts, balieassistente of stoelassistente. Dit kan invloed hebben op uw behandeling! Het is zeer belangrijk om dit door te geven om complicaties tijdens uw behandeling te voorkomen.
  • Wijziging van persoonlijke gegevens zoals, adreswijzingen, aanpassing verzekering, zo spoedig mogelijk door te geven. U kunt dit telefonische, per email of via onderstaand wijzigingsformulier door te geven.

Afspraak wijzigen

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn dan kunnen bestaande afspraken tot 2 werkdagen (48 uur) ervoor kosteloos gewijzigd worden. Wij kunnen dan de vrijgekomen tijd weer aan een andere patiënt aanbieden. Wanneer u ons niet tijdig afbelt zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen. U kunt gemaakte afspraken niet per mail annuleren.

Wij streven er naar om uw afspraken bij ons zo efficiënt en prettig mogelijk te laten verlopen. Wij doen er alles aan om u op de afgesproken tijd ook werkelijk te helpen.

Om de kwaliteit van onze zorg te kunnen blijven waarborgen hebben we een aantal simpele huisregels opgesteld:

  • Betreft uw gemaakte afspraak; als u een afspraak heeft gemaakt, gaan wij er vanuit dat u deze nakomt. Verzetten van afspraken kan kosteloos tot twee werkdagen (48 uur) tevoren.
  • Als u uw emailadres heeft verstrekt, versturen wij als service een emailherinnering een week van te voren. N.B. door een technische storing| foutief emailadres kan het voorkomen dat u geen herinnering ontvangt. U blijft uiteraard zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de door u gemaakte afspraak.
  • Bij niet verschijnen zonder af te bellen zal een deel van de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.
  • Bij meer dan drie keer niet verschijnen zonder af te bellen zullen wij onze behandel relatie helaas moeten opzeggen.

Goede voorlichting en duidelijkheid met betrekking tot tarieven, uw nota, vergoedingen, en begrotingen van behandelplannen zijn belangrijk. U vind alle patiënten informatie, op onze “Voor Patiënten“ pagina.